سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]
3  ALYWOOD  4

چرا ALYWOOD (چهارشنبه 87/12/7 :: ساعت 11:37 عصر )

  
     آرزو ی همیشگی دوست داران سینمای رزمی  این بوده که روزی در کشورمان
" ژانر رزمی" داشته باشیم و بالاخره این اتفاق با مدیریت " استاد سهراب
زاده " رخ  داد.


ALYWOOD دارای 7 حرف است و من به عدد 7 ، علاقه و عقیده
خاصی دارم عددی مقدس، خوش یمن و میشه گفت عدد شانس و عدد معروفیه ؛ تعداد روزهای هفته
7تاست ، تعداد نت اصلی موسیقی 7تاست ، تعداد رنگهای رنگین کمان هم 7تاست و عجائب 7گانه
جهان را همه می دانیم



اگر هالیوود نشان شهر لوس آنجلس است و شهر بمبئی نیز با نام بالیوود دارد می تازد ، حالا کاشان ؛ شهر لوکیشن ها ALYWOOD را صدا می زند.

باید صادقانه بگم که حاضرم زندگیم را پای این
نام بدهم تا بتوانم این نام را بزرگ کنم آنقدر که بتوانم جذابیتهای تاریخی و
فرهنگی ایران را با هنرهای رزمی ادغام و به جهان صادر صادر کنم.



هر 10 سال یکبار تغییراتی در "ژانر رزمی" ایجاد می شود و اینک قهرمانان ما هستند که پرچمدار
فیلمهای رزمی جهان خواهند شد.



برای دستیابی به شهرت و پولسازی بهترین انتخاب ALYWOOD است اگر شما جای بهتری سراغ دارید به ما هم
بگید .





در شخصیت سازیهای داستان
تا حد زیادی از قهرمانان رزمی الهام گرفته شده و بر اساس رخدادهای تاریخ فراز و
نشیب هنرهای رزمی ایران بوده و در آن قهرمانان معتبر و سرشناس در مکانهای رویایی
که جزء آثار میراث فرهنگی ایران و جهان هستند اثری حماسی بوجود می آورند و در مسیر ناشناخته دست به خلق
ماجراهای عجیب و غریب می زنند تا تماشاچی را وارد دنیای ماورائی کنند


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید




alywood                
        

        

        

 

        

        آرزو ی همیشگی دوست داران سینمای رزمی  این بوده که روزی در کشورمان " ژانر رزمی" داشته باشیم و بالاخره این اتفاق با مدیریت " استاد سهراب زاده " رخ  داد.

        

        سئوال :  اینک خلق  ALYWOOD یکی از خبرسازترین اتفاقات اخیر سایتهای رزمی  ایران بوده است...  معـــیارهای  شما در انتخاب اسم ALYWOOD   چی بوده ؟        
        جواب : در جواب این سئوال باید بگم که  معیارهای زیادی را در نظر گرفتم از جمله خلق کردن نامیکه معنی دار باشد و براحتی هم تلفظ شود و هم در یادها بماند و البته قابل استفاده در بازارهای خارجی هم باشد .  باید اقرار کنم  که کار بسیار حساس و سختی بود.
        سئوال :  شما استاد فنون ووشو  بودید..چه انگیزه ای شما را به سوی سینمای رزمی سوق داد؟
         جواب :  باید پذیرفت که بدون سینمای رزمی بسیاری از باشگاههای رزمی  امروز  وجود نداشتند ، بدون سینما هیچگونه انگیزه ای برای فراگیری هنرهای رزمی  پیدا نمی شود و مهمتر اینکه قهرمانان پدید نمی آمدند ، من از فیلمهای رزمی انگیزه گرفتم و در پایان به سینمای رزمی رسیدم.
         سئوال :  انتخاب نام و نشان  ALYWOODبر چه مبنایی استوار است ؟
          جواب :  به نظر بسیاری از دوستان انتخاب نام ALYWOOD استادانه صورت گرفته و باید بگم نمادی که انتخاب کردم مناسب با فرهنگ ایران است ، کلمه  ALYWOOD (عالی) در فرهنگ واژ‌‌گان فارسی به معنی رفیع ، بلند و بزرگ است و کلمه مناسب برای تولیدات سینمایی است و می دانیم اولین صنعتی که جهانی شد  سینما بود و ما اگر بخواهیم محصولی را صادر کنیم باید محیط را برای پذیرش آن محصول آماده کنیم و شهرتی در جهان بوجود بیاوریم.  ALYWOOD  دارای 7 حرف  است و من به عدد 7 ، علاقه و عقیده خاصی دارم عددی مقدس، خوش یمن و میشه  گفت عدد شانس و عدد معروفیه ؛ تعداد روزهای هفته 7تاست ، تعداد نت اصلی  موسیقی 7تاست ، تعداد رنگهای رنگین کمان هم 7تاست و عجائب 7گانه جهان را  همه می دانیم و...
        سئوال :  نام و نشان  ALYWOOD همه ذهنها را به سوی هالیوود  و بالیوود معطوف می کند ...آیا می شود گفت که همچین قصدی مدنظر شما بوده؟
        جواب :  دقیقا" همینطور است ، اجازه بدید توضیحی هم در مورد هالیوود  و  بالیوود بدهم ، شما وقتی نام هالیوود  را می شنوید چه چیزهایی به ذهنتان می رسد؟ فیلم؟ هنرپیشه ها؟ فرش قرمز؟ هیجان؟ ماشین های مدل بالا؟ اما همه ما  کلمه بزرگ هالیوود را روی آن تپه دیدیم ،‌ معمولا" در فیلم یا تلویزیون و در اغلب برنامه های لوس آنجلسی هر وقت صحبت از هالیوود  میشه حتما" آن تابلو از هالیوود  را به نمایش می گذارد .  به نظرم آن تابلو و آن نشان یک هیجان و جنب و جوش را به رخ همگان میکشد. اما در خصوص شرکت من  ALYWOOD باید بگم که زمان زیادی را برای یک انتخاب شایسته و درست سپری کردم و شخصا" اهمیت زیادی برای نامگذاری اشخاص یا شرکت ها قائل هستم انگار این نامها  هستند که شور و هیجان بوجود می آورند و حسی به آدم القاء می کنند. بنده  سفرهای زیادی داشتم ولی هیچ جای دنیا تابلویی به معروفی هالیوود ندیدم و دقیقه ای نیست که کسی از آن تابلو عکس نگیرد همین شور و هیجان را در بمبئی برای بالیوود هم حس کردم. من باور دارم نام ALYWOOD  نیز روزی این شانس و شهرت را به ارمغان می آورد. اگر هالیوود  نشان شهر لوس آنجلس است و شهر بمبئی نیز با نام بالیوود دارد می تازد ،  حالا کاشان  ؛  شهر لوکیشن ها  ALYWOOD  را صدا می زند.
        سئوال :  انتخاب شما بی نظــیر ، عالی و خوب بوده ولی آیــا قصــد دارید با غول های فیلمسازی دنیا دربیفتید استـــاد؟
        جواب :  هرچند به پای آنها رسیدن کار مشکلیه ولی به همین منظور پا به این عرصه گذاشتم تا تاریخچه چندین هزار ساله ایران که موقعیت منحصر بفردی دارد  را به رخ جهانیان بکشیم و باید صادقانه بگم که حاضرم زندگیم را پای این نام بدهم تا بتوانم این نام را بزرگ کنم آنقدر که بتوانم جذابیتهای تاریخی و فرهنگی ایران را با هنرهای رزمی ادغام و به جهان صادر کنم.
         سئوال :  آیا ALYWOOD به تقلید و در رقابت با سینمای هنگ کنگ حرکت خواهد کرد؟
         جواب :  نیازی به تقلید نیست ، در زمانی بسر میبریم که قهرمانان رزمی ما چندین برابر بیشتر و بهتر از هنگ کنگی ها هستند . شما کشوری را نمی توانید پیدا کنید که مربی رزمی ایرانی در آنجا حضور نداشته باشد و خبر خوب دیگه اینکه ورزش باستانی و پهلوانی ما هیچوقت بطور جدی معرفی نشده پس نه تقلید  می کنیم و نه رقابت ...هر 10 سال یکبار تغییراتی در "ژانر رزمی" ایجاد می شود و اینک قهرمانان ما هستند که پرچمدار فیلمهای رزمی جهان خواهند شد.
        
        سئوال :  کدامیک از سبکهای رزمی برای رزمی کارانی که می خواهند در  ALYWOOD اسم ورسمی برای خود بدست  بیاورند از شانس بیشتری برخوردار خواهد بود؟
         جواب :  رزمی کارانی را فرا می خوانیم که برای نوآوری و شیرینکاریهای رزمی بهترین تلاش را دارند و  کارآیی لازم برای طراحی و میکس حرکات مبارزه ای را داشته باشند...  برای راضی نگه داشتن تماشاگران سینما باید حرکات خارق العاده انجام داد و همه اینکارها صرفا" برای جلب رضایت تماشاچی صورت می  گیرد . چنانچه رزمی کاری بتواند با تواناییها و خلاقیتها و سبک و روش و نبوغ خود در مقابل دوربین ، نظر ALYWOOD  را جلب کند قیمت کارش هرچقدر می خواهد باشد ...برای دستیابی به شهرت و پولسازی بهترین انتخاب ALYWOOD   است  اگر شما جای بهتری سراغ دارید به ما هم بگید .
        
        سئوال :  شما گفتـید هنـــرهای رزمی  ،  آیـا ALYWOOD  قصد پوشش دادن هنــرهای رزمی را دارد؟
        جواب :  باید اینجوری بگم که شما در بالیوود فیلمی را نمی توانید پیدا کنید  که در آن از صحنه های رقص استفاده نکرده باشند ، ما هم می توانیم از مهارتهای رزمی در فیلمها استفاده کنیم . هیچوقت تا الان اینقدر سینمای رزمی ترقی نکرده بود و الان زمان مناسبی برای به رخ کشیدن قهرمانان رزمی فرا رسیده و کافیه که  ALYWOOD  از شیرینکاریهای رزمی شما خوشش بیاید و این یعنی اینکه شانس به شما رو کرده.
        
        سئوال : برای  رسیدن به مسیر موفقیت  در خارج از کشور  چه محدودیت هایی پیش روی شما قرار دارد؟
        جواب :  قوانین دست و پا گیر برای رسیدن به موفقیت فرهنگی ورزشی در اینجا وجود ندارد ..وقتی ساکن اروپا باشی این شانس و فرصت را پیدا می کنی تا با  امکانات و آزادی عمل ، آثاری که دوست داری را خلق کنی و از همه مهمتر با در  اختیار داشتن بازار وسیع و گسترده سینمایی به خلق نمودن آثار مورد نظر خود  بپردازی.
        
        سئوال :  و در پایان این سئوال مهم  که آغاز بکار فعالیت ALYWOOD در ایران از چه تاریخی خواهد بود؟
        جواب :   اولین فیلمنامه ای که ساخت آن در تاریخ 10.8.2009   کلید خواهد خورد با نام    " عشق بهتر است یا ثروت ؟ "  هست که بر اساس قهرمانان حماسی  برتر رزمی کشور و سفری پرماجرا و وسوسه انگیز ساخته و پرداخته شده ...این  داستان بر اساس بدست آوردن گنج ارزشمندی نوشته شده و در شخصیت سازیهای داستان تا حد زیادی از قهرمانان رزمی الهام گرفته شده و بر اساس رخدادهای تاریخ فراز و نشیب هنرهای رزمی ایران بوده و در آن قهرمانان معتبر و سرشناس  در مکانهای رویایی که جزء آثار میراث فرهنگی ایران و جهان هستند اثری حماسی  بوجود می آورند و در مسیر ناشناخته دست به خلق ماجراهای عجیب و غریب می زنند تا تماشاچی را وارد دنیای ماورائی کنند ...حضور مشترک سبکهای رزمی روی پرده سینما بسیار تماشایی و جذاب خواهد بود بویژه این جذابیت در خانه های تاریخی و باغ امیرکبیر و تپه  باستانی سیلک با قدمت 7500 ساله  به اوج خود می رسد و رضایت دوستداران دیدنیهای ایران را جلب می کند. این پروژه ایست که ALYWOOD  در عرض 2 سال آماده کرده و پیش بینی می شود موفقیتهای چشمگیری در عرصه ملی و بین المللی داشته باشد.
         

        
            دوستداران سینمای رزمی تا هفته بعد با ALYWOOD خواهیم بود
        


 

        

 


¤ نویسنده: sohrabzadeh



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اسلایدشو عالیوود Alywood
استاد افشار در ALYWOOD
دانلود فرم عضویت ALYWOOD در ایران
خانواده کونک فو توآ در عالیوود
یکـی از خبــرسـازتــریـن رویـدادهای تــاریخ رزمی ســـال
برای مشاهده اندازه اصلی تصاویر روی عکسها کلیک کنید.
چرا ALYWOOD
چرا ALYWOOD
ALYWOOD FILM
قسمت دوم مصاحبه استاد سهراب زاده با نشریه martial
خبرنگاران در دفتر alywood
ترجمه قسمتی از مصاحبه استاد سهراب زاده با نشریه اروپایی martial
آلبوم
در انتخاب نمایندگان و اعضای شرکت هیچ تفاوتی بین سبکهای رزمی نیست
برنامه سال 1388 شرکت ALYWOOD به مدیریت استاد سهراب زاده
[عناوین آرشیوشده]

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 59014
 

»» درباره خودم
ALYWOOD
مدیر وبلاگ : sohrabzadeh[20]
نویسندگان وبلاگ :
ostad.sohrabzadeh (@)[0]


 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو