سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]
3  ALYWOOD  4

خبرنگاران در دفتر alywood (دوشنبه 87/11/28 :: ساعت 2:2 عصر )

alywood+martial

¤ نویسنده: sohrabzadeh


ALYWOOD     
    

 
 در دفتر ALYWOOD 
هستیم و قصد داریم  با استاد سهراب زاده - مدیر این شرکت - به گفتگو در باره فیلم در حال ساخت  "عشق بهتر است یا ثروت" بپردازیم.

        

استاد سهراب زاده  کارگردان صحنه های زد و خورد فیلم "عشق بهتر است یا ثروت" ، خود بنیانگذار ووشو در ایران بوده و با اجرای نمایشات در گذشته ثابت کرده که شناخت کافی از عموم مخاطبین دارد.

                



خبرنگار: استاد لطفا  از روند شگل گیری داستان فیلم بفرمائید؟

        

استاد: بنده با توجه به تحقیقات و سفرهایی که طی سالیهای اخیر به کشورهای مختلف داشته ام توانستم داستانی بنویسم که حقایق جامعه ما را آشکار کند و معیار من در نوشتن آن، بیان حقیقت بوده زیرا امروز فیلمهایی که به حقیقت نزدیک باشند تاثیرگذارتر بوده و بیشتر به دل مردم می نشیند.

        

خبرنگار: استاد لطفا  کمی در مورد داستان فیلم برای ما بگویید.

        

استاد: فیلم در مورد جوانانی است که پی در پی در تصمیم گیریها دچار اشتباه شده و تمام هستی خود را از کف داده اند و  اکنون در تلاش هستند که به یکباره جبران مافات کنند و به جهان هستی وصل شوند و برای بدست آورن ثروت در سفری بسیار مشکل و با علامتهای عجیب و غریب در مرحله آزمون قرار می گیرند، همزمان دختری در جستجوی عشق خود پا به مسیر ناشناخته می گذارد تا پرده از ابهامات هنر رزمی ایران بردارد، از سوی دیگر تلاش عده ای از جوانان برای رسیدن به ثروت دیدنی است و به تماشاگر این احساس را القاء می کند که گویی خود در صحنه حضور دارد.

 

تا کنون کمتر رسانه ای بوده که بتواند بدین شکل به مسائل جوانان امروز بپردازد و هدف این فیلم بیشتر جوانانی هستند که برای رسیدن به شرایط بهتر زندگی دل به دریا زدند و گلدکوئیست را انتخاب کردند و عاقبت انتخاب آنها کوهی از بدهکاری و یاس و ناامیدی بود که تنها راه جبران آن را یافتن گنج می بینند و نمی دانند در انتخاب جدید چه سرنوشتی برای آنها رقم خواهد خورد و در شرایط بحرانی چگونه با آینده روبرو خواهند شد.

        

خبرنگار: دیدگاه و هدف اصلی فیلم چیست؟

        
        

استاد: هدف اصلی این فیلم آن است که جوانان را برای بازگشت به جامعه آماده سازد و هراس ها و پندارهای نادرست آنها را در مورد بازگشت به دنیای واقعی کاهش دهد.

        

خبرنگار: رزمی کاران در این داستان چه جایگاهی دارند؟

        
        

استاد: با توجه به قهرمانان رزمی کار ایرانی همچون هادی ساعی که افتخار ایران در سطح جهان و المپیک می باشند و سایر رزمی کاران موفق ایران نظیر حسین اجاقی، محمدرضا جعفری ، علی اکبر حسینی، جاسم ویشگاهی، آرش میراسماعیلی و ...  که اعجازآفرینان میادین جهانی هستند و با توجه به این نقطه که ورزش رزمی ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد، من معتقدم که متاسفانه هنوز کسی پیدا نشده که شایستگی های آنان را به تصویر بکشد و بنده دیدگاه مشخصی در این هدف داشتم تا با خلق ژانر رزمی، جسارت های خیره کننده قهرمانان وطنی را که به  آن معتقدم در فیلمهایم پیاده کنم.

        

خبرنگار: تولیدات این  فیلم در کجا انجام می شود و به چه صورت است؟

        

استاد: این فیلم تولید مشترک ایران و اروپا است که تصویر برداری آن با استفاده از تصویربرداران متبحر اروپایی و در چند شهر اروپایی و شهرهای کاشان، اصفهان و یزد انجام خواهد شد.

        

خبرنگار: از چه زمانی  شما به ساختن این فیلم فکر کرده اید؟ و ایده این داستان از کجا آمد؟

        

استاد: در دهه هفتاد با فراگیر شدن تب سینمایی هنگ کنگ، قصد ساختن چنین فیلمهایی را داشتم که با توجه به امکانات محدود آن دوره، این کار صورت نپذیرفت و البته باید بگم که پانزده سال پیش، شرایط و امکانات لازم برای خلق چنین فیلمهایی وجود نداشت و در آن زمان حتی  فدراسیونها نیز مثل الان فعال نبودند و بنده هم تجربه و اطلاعات الان را نداشتم.

        

خبرنگار: در حال حاضر موقعیت و آمادگی شما برای ساختن این فیلم نسبت به گذشته چه تفاوتهایی دارد؟

        

استاد: بنده یک چهارم عمرم را وقف این هدف در اروپا و امریکا نمودم و اکنون زمان آن رسیده تا دانش و امکانات خود را صرف جوانان کشورم نمایم و بدینوسیله بتوانیم فیلمهای رزمی به سایر کشورها صادر نماییم و اکنون به خوبی می دانم که چگونه هنرهای رزمی را در سینما به نمایش بگذارم و یقینا ما با همکاری نماینده هایی که انتخاب خواهیم کرد قادر خواهیم بود آثار خوبی از ورزشهای رزمی بوجود آوریم و در سطح دنیا معرفی نماییم.

        

خبرنگار: به نظر شما با توجه به تجربه ناموفق فیلمهای رزمی ایران در گذشته ، آیا در این برهه زمانی سینمای رزمی می تواند موفق عمل کند؟

        

استاد: باید بگویم که سینمای رزمی ایران متاسفانه از امکانات و ابزار تکنولوژی امروزه بهره کافی نمی برد و شکی نیست که جوانان ما می توانند هر کاریکه قهرمانان هنگ گنگی و آمریکایی انجام می دهند را با کیفیت بالاتری انجام دهند و فقط فنون و اصول کارگردانی و تصویربرداری می تواند بر چگونگی کار صحه بگذارد ، شرکت 

ALYWOOD  با استفاده از  پیشرفته ترین امکانات و تجربه خودم مطمئنا آثار خوبی را خلق خواهد کرد و طولی نخواهد کشید که تب فیلمهای رزمی سراسر ایران را فرا خواهد گرفت.

        

خبرنگار: با توجه به این که فیلمهای ساخته شده در گذشته فروش بالایی نداشته اند نظر شما در خصوص جذب مخاطب چیست؟

        

استاد: سوال خوبی بود چون هر کسی تلاش می کند که آثارش پرفروش باشد و با توجه به تحقیقاتی که من در این زمینه داشته ام دریافتم که حدود دو تا سه میلیون رزمی کار در قالب پنچاه سبک رزمی در ایران مشغول فعالیت هستند به اضافه کشورهای فارسی زبان و جمعیت کثیری از زرمی کاران مهاجر افغانی در ایران و با توجه به این که تخصص بنده در زمینه فیلم سازی حرفه ای چه به صورت اکشن و چه فیلمهای کمدی بالاخص شیرینکاریهای رزمی است و از طرفی با استفاده از جذابیتها و دیدنی های تاریخی این فیلم، علاقمندان زیادی به سینما کشیده خواهند شد و من بازارهای اروپایی را برای چنین آثاری آماده نموده ام. کمپانی        

ALYWOOD  در واقع بطور جدی وارد این عرصه شده تا پایه های ژانر ایران را محکم نموده و آثار خوبی را بوسیله این قهرمانان خلق نماید و اصلا نگران فروش فیلم نیستم زیرا تردیدی ندارم که اکنون زمان آن رسیده که قهرمانان ایرانی، بازار فیلم اروپا را بدست بگیرند. در اروپا اگر یک نفر به دیدن فیلمهای من برود مصادف است با ده نفر در ایران.

                

خبرنگار: تاثیر فیلم  را چگونه می بینید؟

        

استاد: به نظر من به تصویر کشیدن جذابیتهای تاریخی و فرهنگی ایران برای پخش بین المللی و جذب توریست مناسب باشد و با توجه به این واقعیت که قهرمانان ایرانی در جهان مطرح می باشند مطمئنا ساخت اینگونه فیلمها تاثیر زیادی در تشویق جوانان و گسترش آموزشگاههای رزمی در ایران خواهد داشت.

        

خبرنگار: یعنی معتقدید تعداد باشگاههای رزمی افزایش پیدا خواهد کرد؟

        

استاد: قطعا همینطور است و فراموش نکنیم که همه ما بوسیله فیلمهای رزمی، انگیزه ورود به هنرهای رزمی را پیدا کرده ایم.

        

خبرنگار: حضور فیلم در جشنواره ها را به چه صورت پیش بینی می کنید؟ آیا در جشنواره ها حضور خواهید داشت؟

        

استاد: بله، ماهیت منحصر به فرد این فیلم قادر است آن را بعنوان فیلمی موفق در فستیوالهای سینمایی معرفی نماید که این مسئله تاثیر بسزایی در موفقیت اجتماعی و فرهنگی ایران خواهد داشت. فیلم  کمدی رزمی که همه جاذبه های ایران را با حرکات مهیج و دیدنی رزمی کاران درهم آمیخته ، تماشاگر را در جشنواره ها حیرت زده می کند.

        

خبرنگار: معیار شما برای انتخاب نام ?عشق بهتر است یا ثروث? چیست؟

        

استاد: بله احتمالا همه ما انشاء کلیشه ای «علم بهتر است یا ثروت»  را نوشته ایم ولی شاید تاکنون به موضوع «عشق بهتر است یا ثروت»  که در زندگی با آن مواجه هستیم پرداخته نشده و هنوز جوابی  برای آن نداشته ایم. مضمون فیلم "عشق بهتر است یا ثروت" می خواهد به انسانهای هدفمند بگوید که احساس خوشبختی در زندگی پر پایه 3 انتخاب رقم می خورد: انتخاب شغل - انتخاب همسر و انتخاب محیطی که در آن زندگی می کنیم، مهمترین عنصر خوشبختی، این انتخابها هستند که کار آسانی نیست اما می توان با مطالعه و تحقیق، بهترین تصمیمها را گرفت همانطور که در داستان فیلم این نکات برای مخاطب روشن می شود و به احتمال زیاد در قالب سه فیلم تولید خواهد شد و بر اساس پشت صحنه های واقعی آن، نظر و دیدگاه واقعی مردم را جویا می شویم که عشق بهتر است یا ثروت؟

        

خبرنگار: استاد به نظر شما ?عشق بهتر است یا ثروت؟

                

استاد: باید کمی صبر کنید و اجازه بدید تا فیلم آماده بشه

        

خبرنگار: برای بازیگران فیلم وجود چه قابلیتهایی لازم است؟

        

استاد: در وهله اول ظاهر زیبا که عامل اعتماد بنفس است. سپس استعداد بازیگری و باید بگم کافیه که10% توانایی بهروز وثوقی را داشته باشی این نظر منه ... من فیلم "طوقی" را با 100 تا فیلم عوض نمی کنم (مشتاق دیدارش شدم، ندید گرفتارش شدم - کبوتر جلدش شدم، اونم برام دون  پاشید تا شدم فیلمساز) با انگیزه "علی حاتمی" که سعی داشت آثار باستانی ایران و اسطوره قهرمان "پهلوان تختی" را به تصویر بکشد.. جای بسی خوشبختی است "طوقی"  در کاشان ساخته شد و کاشان را شهر لوکیشنها نامیدند.

        

خبرنگار: بازیگران چگونه انتخاب می شوند؟

       
 
بازیگران باید از طریق نمایندگان ALYWOOD  در سراسر جهان کشف شده و به ما معرفی شوند و مهارتهای رزمی و توان هنری بازیگران باید مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد.        

خبرنگار: و در آخر این  که مخاطبین شما چه کسانی خواهند بود؟

        

استاد: مخاطبین این فیلم دانش آموزان و دانشجویان، سه میلیون رزمی کار ایرانی ، جمعیت کثیری از افغانیهای علاقمند فیلمهای رزمی و عامه مردم که بخاطر دیدن داستان دستیابی به ثروت این فیلم  را تماشا خواهند کرد و همینطور میراث فرهنگی برای نشان دادن جذابیتهای تاریخی ، فرهنگی ایران همینطور پخش بین المللی فیلم و از آنجا که بیشتر فیلم از بنا های تاریخی استفاده شده است و شرکت داشتن قهرمانان هنرهای رزمی میتوان آن را در سطح بین المللی به نمایش گذاشت.

                

علاقمندان عزیز امیدوارم که تا اینجا مورد پسند شما قرار گرفته باشد و شما می توانید ادامه مصاحبه ها پیرامون

     ALYWOOD  را که  از رسانه های مختلف بدست آمده است در هفته های آینده دنبال کنید...

        
        

 



¤ نویسنده: sohrabzadeh


آلبوم (پنج شنبه 87/11/24 :: ساعت 2:59 عصر )


ALYWOOD FILM MR.Sohrabzadeh

دوستان و علاقمندان عزیزی طی ایمیلهای متوالی از ما سوال نموده اند که آیا نمایندگان ، اعضا و بازیگران شرکت ALYWOOD از بین سبکهای خاصی انتخاب خواهند شد؛  لازم به توضیح است که شرکت فیلم سازی ALYWOOD  در انتخاب خود سبک ورزشی و رزمی خاصی را مد نظر ندارد، ما دوست داریم همه رزمکاران را از کاراته ، تکواندو، کونک فو گرفته تا ووشو و سایر رشته های ورزشی در کنار خود ببینیم، فقط دوستان عزیزی که متقاضی اخذ نمایندگی از شرکت ALYWOOD FILM هستند، دقت نمایند که ما نمایندگان خود را تا اواسط اسفند ماه امسال انتخاب خواهیم کرد و در همینجا از شما عزیزانی که در خود توان اخذ نمایندگی یک شرکت موفق فیلم سازی اروپایی با برنامه های فشرده و عالی با معیارهای بالا را می بینید میتوانید جهت اخذ نمایندکی با ایمیل alywoodfilm@yahoo.com  و alywoodfilm@gmail.com مکاتبه یا در قسمت نظرتان همین وبلاک آمادگی خود را با مشخصات و تلفن های تماس اعلام کنید و جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 00358451132820 مسقیما با استاد سهراب زاده تماس و یا با شماره 09149522500 در ایران تماس بگیرید.

¤ نویسنده: sohrabzadeh



استاد سهراب زاده بنیانگذار و خالق آثار نمایش رزمی دهه
هفتاد ایران و یکی از موفقترین استادهای رزمی جهان، با سابقه درخشان و
موثر، دست به ابتکاری خلاقانه زده و با برگزاری سیمینارها، نمایشات و
مشاوره های رزمی در اروپا توانسته مسیر زندگی بسیاری را متحول کند.

سهراب زاده نامی آشنا در هنر رزمی
جهان است اروپاییها به وی لقب طراح
و استاد پولساز
داده اند، استاد الگوی بسیاری از
رزمی کارانی است که دنبال شهرت و ثروت هستند. او ایده پرداز، خلاق ،
بلندپرواز و مدیر جسور و برنامه ریز شرکت سینمایی
(ALYWOOD) در فنلاند
می باشد که حب وطن وی را به ایران عزیز می
گشاند.

وی در نظر دارد
فعالیت خود را از بهار 1388 در وطن آغاز نماید و با برگزاری سیمینارها،
نمایشات و پخش کتاب زندگینامه خود، به رخدادهای چهل ساله رزمی ایران
بپردازد.

استاد سهراب زاده بر
این باور است که با راهکارهای کشف شده ای ورزش رزمی ایران را متحول خواهد
ساخت و بهترینهای رزمی را در سیمینارها کشف نموده و همراه با جذابیتهای
تاریخی، توان بالای جوانان ایران را به تصویر خواهد کشید. این حرکت را می
توان بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی ایران طی سالهای اخیر دانست که فرصتی
است استثنایی برای رزمی کارانی که دنبال تغییر هستند و علاقمندند که در
شهر و کشور خود نماینده شرکت سینمایی رزمی
ALYWOOD باشند و خلاقیت و شایستگی و توان خود را به
بوته آزمایش بگذارند.

شما نیز
می توانید شانس خود را در سینمای رزمی امتحان نموده و از این فرصت
استثنایی که برای همه سبکهای رزمی موجود در ایران جهت رقابت با سینمای
رزمی و با استفاده از امکانات اروپا می باشد بهره مند گردید. بانوان و
آقایان رزمی کار در سراسر جهان می توانند جهت نمایندگی
ALYWOOD رزومه و عکسی از فعالیتهای رزمی خود را تا
پایان سال 1387 ار طریق آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

رزمی کاران داخل
کشور
alywoodfilm@yahoo.com

رزمی کاران خارج از کشور FILM@ALYWOOD.COm



برای دانلود ریز برنامه ها و
تقویم فعالیتهای سال 1388 استاد سهراب زاده و
شرکت


ALYWOOD روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود



¤ نویسنده: sohrabzadeh


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اسلایدشو عالیوود Alywood
استاد افشار در ALYWOOD
دانلود فرم عضویت ALYWOOD در ایران
خانواده کونک فو توآ در عالیوود
یکـی از خبــرسـازتــریـن رویـدادهای تــاریخ رزمی ســـال
برای مشاهده اندازه اصلی تصاویر روی عکسها کلیک کنید.
چرا ALYWOOD
چرا ALYWOOD
ALYWOOD FILM
قسمت دوم مصاحبه استاد سهراب زاده با نشریه martial
خبرنگاران در دفتر alywood
ترجمه قسمتی از مصاحبه استاد سهراب زاده با نشریه اروپایی martial
آلبوم
در انتخاب نمایندگان و اعضای شرکت هیچ تفاوتی بین سبکهای رزمی نیست
برنامه سال 1388 شرکت ALYWOOD به مدیریت استاد سهراب زاده
[عناوین آرشیوشده]

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 59016
 

»» درباره خودم
ALYWOOD
مدیر وبلاگ : sohrabzadeh[20]
نویسندگان وبلاگ :
ostad.sohrabzadeh (@)[0]


 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو